Sibuk Bebeno~

6 Sep

Assalamualaikum…

 

Saya agak sibok kebelakangan ini. (Sebok Bebeno~~)

Dengan sambutan Raya 6 hari 6 malamnya.

Dengan biskut rayanya

Dengan aktiviti rumah terbukanya.

Dan saya dapat kerja baru.

Tetapi masih Part Time.

Dan masih mencari kerja yang sesuai dengan pendidikan saya.

Tapi apakan daya, rezeki belum ada.

Sementara itu, mari kita kutip dulu pengalaman di tempat kerja baru.

Alhamdulillah, rakan sekerja dan environment tempat kerja elok dan seronok.

Oleh itu, maafkan saya kalo tak dapat nak update blog ini selalu.

Tumblr pun dah entah ke mana2 entah.

Hahahaha…

😄

 

Oh satu lagi.

Sekarang musim DURIAN! Raja segala buah tuhhhh.

Aku.Gila.Durian.

Ko ada?

Credit: Google

 

2 Responses to “Sibuk Bebeno~”

  1. Saya Farah Hana 07/09/2011 at 1:08 pm #

    eh kat sarawak baru musim durian ker?kat sini da abes lame da

    • i3rasaila 10/09/2011 at 7:00 pm #

      arituh dah musim durian. tapi malu2 kucing. yang ni baru official musim durian. sana sini abang durian muncul. I loike~~

Leave a Reply

World

International Headlines, Stories, Photos and Video

whoalaoweh

i like it just the way it is

Fingers Delirium

Just another WordPress.com site

scribblemumble

I'm a scribbler and a mumbler. Ko ada?

