Apa kejadahnya semua kene sekat??

17 Jun

Aku tengah dalam proses berkabung.
I have no life anymore.

Megaupload takleh access dah.
Terima kasih SKMM, aku cinta padamu(SARCASM).
Aku pendownloader yang tegar.
Amek senang lah kan, umpama drug addict lah. Hari2 kene amek drug baru leh lega idup. Aku lak ari-ari kene download.
Tapi jangan risau SKMM dan KRU semua, aku tak download ar cita Melayu. Aku terus g wayang, sokong Industri perfileman Malaysia lah katakan…
Lagu Melayu pun aku tak dengar dah. Sebab aku hadap pc, layan drama Korea. Tapi lepas benda nih, aku tukar taktik kot. Buat apa kita sokong orang yang lukakan ati kita. Yer Dok?
Setiap kali online, tiap tuhlah darah aku naik. Leh tekanan darah tinggi ar pasnih.
Bukan nak kutuk ar kan, tapi ASTRO bagi KBS world jer pun. Nak up gi, amek one HD. Tu baru dapat channel SBS. Channel MBC nya mane??
Nak harap crita korea masok tv Malaysia..urmmmm malas nya aku.
Tak feel ar tak dengar dorang cakap Hangul-o. Alih bahasa la pulak. Pelik aku tengok mulut dia terkumat-kamit tak sama ngan bunyi yang kuar.
Dahlah aku ni penganggur, memang tiap kali online buat aku sedih jer.
FB memang takda benda best pun. Nak stalk orang??? Ala..tak syok ar BRO, tak elok gali kisah idup orang. Wakakakka…
Aku memang hilang punca dah. Urm…
Entri ini merepek semata. Nak hilangkan rasa sebak nyebak dalam dada.
Rupanya ni ar perasaan orang putus cinta.
Aku tau da beberapa cara bypass tu semua, tapiiiii! Aku sedih, hak aku sebagai pengguna dinafikan.
Mana hak kita ?? <RAMLI MS: Kelaut~~~>

Ingat File Sharing ni lubuk piracy jer ker? LOL. Baca banyak2 lah babe. Orang bukan nak download cerita jer, nak dl software, semua guna FS.
Ni orang yang tukang api2, badut media, sarkas media, learn facts dulu ar.
Jangan nak manipulate fakta sesuka hati. Buat jiwa aku kacau jer tengok Buletin Utama.

Dah dah.. aku nak mengenang kembali memori aku sebagai downloader tegar. Bye Bye.

:: Terus nitik air mata aku mengenangkan MU::

Leave a Reply

World

International Headlines, Stories, Photos and Video

whoalaoweh

i like it just the way it is

Fingers Delirium

Just another WordPress.com site

scribblemumble

I'm a scribbler and a mumbler. Ko ada?

